Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35815
Title: Методичні прийоми формування ключової компетентності "Підприємливість і фінансова грамотність" у фізичному вихованні школярів
Other Titles: Methodical Techniques for Fostering "Entrepreneurship and Financial Literacy" in Physical Education for Schoolchildren’s
Authors: Сороколіт, Наталія
Пасічник, Вікторія
Римар, Ольга
Ханікіянц, Олена
Соловей, Алла
Маланчук, Галина
Sorokolit, Nataliia
Pasichnyk, Viktoriia
Rymar, Olha
Khanikiiants, Olena
Solovei, Alla
Malanchuk, Halyna
Keywords: фізичне виховання
школярі
ключові компетентності
НУШ
підприємливість і фінансова грамотність
physical education
schoolchildren’s
key competencies
NUSH
entrepreneurship and financial literacy
Issue Date: 2024
Citation: Методичні прийоми формування ключової компетентності "Підприємливість і фінансова грамотність" у фізичному вихованні школярів / Сороколіт Н. С., Пасічник В. М., Римар О. В., ХанікіянцО. В., Соловей А. В., Маланчук Г. Г. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2024. – Вип. 3(175). – С. 176–181. DOI:https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3(175).34
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Мета –укласти педагогічні ситуації, методичні підходи та прийоми для розвиту підприємливості та фінансової грамотності учнів упродовж уроків фізичної культури. The goal is to arrange pedagogical situations, methodical approaches and methods for developing entrepreneurship and financial literacy of students during physical education lessons.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35815
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SorokolitN.S.,.pdf442.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.