Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34146
Title: Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві: забезпечення якості обслуговування та ефективності бізнесу
Other Titles: Innovative technologies in the hotel and restaurant industry: ensuring the quality of service and business efficiency
Authors: Хруник, Наталія
Паска, Марія
Khrunyk, Nataliia
Paska, Mariia
Keywords: готельно-ресторанне господарство
якість обслуговування
ефективність бізнесу
інноваційні технології
hotel and restaurant management
innovative technologies
service quality
business efficiency
Issue Date: 18-May-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Хруник Н. Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві: забезпечення якості обслуговування та ефективності бізнесу / Наталія Хруник, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 246–247.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34146
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Khrunyk, Mariia Paska.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.