Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34128
Title: Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності
Other Titles: Aroma-marketing as an innovative communication tool in the hospitality industry
Authors: Левків, Соломія-Марія
Паска, Марія
Levkiv, Solomiia-Mariia
Paska, Mariia
Keywords: арома-маркетинг
ресторанна індустрія
бренд
aroma marketing
restaurant industry
brand
Issue Date: 18-May-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Левків С.-М. Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності / Соломія-Марія Левків, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 296–297.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34128
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solomiia-Mariia Levkiv.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.