Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності
Вантажиться...
Дата
2023-05-18
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
арома-маркетинг, ресторанна індустрія, бренд, aroma marketing, restaurant industry, brand
Бібліографічний опис
Левків С.-М. Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності / Соломія-Марія Левків, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 296–297.