Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33862
Title: Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами
Other Titles: Technologies of digital marketing in the management of communications with consumers
Authors: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Балук, Н. Р.
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Baluk, N. R.
Keywords: цифровий маркетинг
управління комунікаціями
споживачі
digital marketing,
consumers
communications management,
Issue Date: 2023
Citation: Вовчанська О. М. Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики : матеріали міжнар. наук.- практ. конф.(26 січня 2023 р.) / за заг. ред. І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич. – Ломжа–Харків, 2023. – Ч. 1. – С. 184–189.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами. Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33862
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska Olha, Ivanova Liliia.pdf728.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.