Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33858
Title: Роль і місце інфлюенс-маркетингу у маркетинговій стратегїї комунікацій
Other Titles: The role and place of influence marketing in the marketing strategy of communications
Authors: Вовчанська, О. М.
Іванова, Лілія
Балук, Н. Р.
Vovchanska Olha, О. М.
Ivanova, Liliia
Baluk, N. R.
Keywords: інфлюенс-маркетинг
маркетингові стратегїї комунікацій
influence marketing
marketing communication strategies
Issue Date: 2023
Citation: Вовчанська О. М. Роль і місце інфлюенс-маркетингу у / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету : матеріали всеукр. наук.-пед. підвищ. кваліф. (28 листоп.–8 січ. 2023 року). – Одеса : Гельветика, 2023. – С. 4–10.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33858
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liliia Ivanova.pdf298.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.