Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorБалук, Н. Р.-
dc.contributor.authorVovchanska Olha, О. М.-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorBaluk, N. R.-
dc.date.accessioned2023-04-26T10:26:36Z-
dc.date.available2023-04-26T10:26:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Роль і місце інфлюенс-маркетингу у / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету : матеріали всеукр. наук.-пед. підвищ. кваліф. (28 листоп.–8 січ. 2023 року). – Одеса : Гельветика, 2023. – С. 4–10.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33858-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectінфлюенс-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегїї комунікаційuk_UA
dc.subjectinfluence marketinguk_UA
dc.subjectmarketing communication strategiesuk_UA
dc.titleРоль і місце інфлюенс-маркетингу у маркетинговій стратегїї комунікаційuk_UA
dc.title.alternativeThe role and place of influence marketing in the marketing strategy of communicationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liliia Ivanova.pdf298.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.