Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31281
Title: Вплив бізнес-етики на ефективність менеджменту компанії
Authors: Гуцуляк, В. Р.
Hutsuliak, V. R.
Keywords: бізнес-етика
управління людськими ресурсами
ефектив-ність організації
компанії,
практика управління людськими ресурсами
Issue Date: 24-Nov-2021
Citation: Гуцуляк В. Р. Вплив бізнес-етики на ефективність менеджменту компанії / Гуцуляк В. Р. // Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління».2021. - Т. 32 (71). - № 1. - С. 42-45.
Abstract: Нині спостерігається зростаючий інтерес до бізнес-етики, тому що вона стала необхідністю у всіх бізнес-функціях в організаціях, особливо в контексті раціонального використання людських ресурсів. Людські ресурси виконують одну з найважливіших функцій у компанії для підвищення продуктивності та отримання конкурентної переваги. Отже, методи управління людськими ресурсами повинні застосовуватися на основі етичних принципів, таких як справедливість, прозорість і рівні можливості. Це дослідження спрямоване на визначення ступеня прихильності до бізнес-етики в межах діяльності з управління людськими ресурсами компаній. Результати дослідження показали, що у всіх практиках управління людськими ресурсами є високий ступінь прихильності до бізнес-етики в плані найму, відбору, навчання, оплати праці та оцінки роботи співробітників. Результати також показали, що практика бізнес-етики впливає на всі види діяльності менеджменту людських ресурсів. У кінці дослідження розроблено набір рекомендацій, які є найбільш важливими для досягнення більш високого рівня прихильності до бізнес-етики з метою поліпшення менеджменту компанії.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31281
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf304.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.