Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31246
Title: Сучасний досвід маркетингу вражень в індустрії гостинності
Authors: Іванова, Л. О.
Вовчанська, О. М.
Іванова, Л. О.
Вовчанська, О. М.
Keywords: маркетинг вражень
індустрія гостинності
потреби споживача
емоції
wow-ефект
wow-враження
туристичний бізнес
готельний бізнес
ресторанний бізнес
Issue Date: 15-Nov-2021
Citation: Іванова Л. О. Сучасний досвід маркетингу вражень в індустрії гостинності / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 65. - С. 57-65.
Abstract: Статтю присвячено дослідженню сутності та особливостей маркетингу вражень, практики застосування його основних інструментів в індустрії гостинності. Визначено основні напрями вражень та сформовано особливості маркетингу вражень у туристичній індустрії. Підкреслено, що туристичні підприємства повинні застосовувати нові інструменти побудови емоційного зв’язку між туристичною послугою і споживачем, щоб надати йому яскраві емоції, оригінальний досвід. Установлено, що впровадження маркетингу вражень у готельному бізнесі передбачає створення такого готельного продукту, який спроможний забезпечити незабутні позитивні емоції й яскраві враження у гостей. Досліджено різноманітні формати маркетингових заходів для створення wow-сервісу і wow-ефекту у закладах ресторанного господарства. Підкреслено, що для розширення спектру вражень та збільшення їхньої споживчої цінності підприємствам індустрії гостинності необхідно впроваджувати маркетингові інновації і використовувати новітні технології.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31246
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРЕС № 65_2021_Іванова.pdf829 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.