Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30953
Title: Increasing the competitiveness of enterprises based on the use of marketing management tools
Authors: Pavlenchyk, Nataliia
Horbonos, Fedir
Pavlenchyk, Anatoliі
Skrynkovskyy, Ruslan
Pawlowski, Grzegorz
Павленчик, Наталія
Горбонос, Федір
Павленчик, Анатолій
Скриньковський, Руслан
Павловський, Ґжегож
Keywords: marketing
strategy of development
competitive advantage of enterprises
management
маркетинг
стратегія розвитку
конкурентна перевага підприємств
управління
Issue Date: 26-Oct-2021
Citation: Increasing the competitiveness of enterprises based on the use of marketing management tools / Nataliia Pavlenchyk, Fedir Horbonos, Anatoliі Pavlenchyk, Ruslan Skrynkovskyy, Grzegorz Pawlowski // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. - 2021. - Vol. 7, no. 3. - P. 77-89. (Web of Science)
Abstract: Purpose. The purpose of the article is to substantiate the need to use marketing management tools to increase the competitiveness of the enterprise and create a model of interaction of tools in the implementation of marketing strategies. Мета. Метою статті є обґрунтування необхідності використання маркетингового менеджменту інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємства та створення моделі взаємодії інструментів в реалізація маркетингових стратегій.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30953
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павленчик Н_Горбонос_Павленчик Ан_2021_WoS.pdf392.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.