Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462
Title: Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
Authors: Козіброда, Лариса Володимирівна
Keywords: діти з особливими освітніми потребами
заклад загальної середньої освіти
інноваційні методи соціалізації
інтеграція учнів з особливими освітніми потребами
концептуальні засади
моделі та стратегії організації інклюзивної освіти, освітня парадигма
соціалізація
шкільне середовище
Issue Date: 9-Sep-2021
Citation: Козіброда Л. В. Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.01 / Козіброда Лариса Володимирівна. - Львів ; Дрогобич, 2021. - 548 с.
Abstract: Мета дослідження полягає у комплексному аналізі й обґрунтуванні теоретико-методологічних основ соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. й визначенні перспектив удосконалення цього процесу у площині нових соціальноосвітніх парадигм українського суспільства.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козіброда Л_дис_2021.pdf5.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.