Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30421
Title: Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів
Authors: Тенцер, Леся Вікторівна
Keywords: дисграфія
навичка письма
учні ЗЗСО
логопедична робота
діагностика
корекція
діагностична модель
фонемо-графічні помилки
корекційно-розвивальний методичний комплекс
Issue Date: 8-Sep-2021
Publisher: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Citation: Тенцер Л. В. Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Тенцер Леся Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 22 с.
Abstract: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми діагностики та корекції дисграфії у молодших школярів ЗЗСО. Розроблено комплексний підхід до аналізу порушень письма в учнів молодших класів ЗЗСО та розробки змісту корекційнорозвивального комплексу логопедичної роботи, який враховує нейропсихологічну та психолінгвістичну структуру письма, індивідуальну структуру дисграфічного порушення, причини та механізми, що зумовлюють виникнення дисграфічних помилок, когнітивні особливості учнів. На основі створеної діагностичної моделі та методики визначено рівні сформованості навички письма в учнів із дисграфією та структуру дисграфічних порушень у молодших школярів ЗЗСО (причини, мовленнєві та немовленнєві симптоми, механізми дисграфічних фонемо-графічних помилок). Поглиблено та уточнено дані щодо поширеності дисграфії серед учнів ЗЗСО. Теоретично обґрунтовано та розроблено корекційно-розвивальний методичний комплекс логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів ЗЗСО, системна, реалізація якого довела його ефективність.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30421
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тенцер_автореф_2021_травень.pdf891.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.