Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30420
Title: Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів
Authors: Сидорович, Ольга Ігорівна
Keywords: професійна самосвідомість
чинники
спеціальні педагоги
психотренінг
налаштованість
інноваційність
ціннісна зорієнтованість
Issue Date: 8-Sep-2021
Publisher: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Citation: Сидорович О. І. Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів : автореф. дис. ...психол. наук : [спец.] 19.00.08 "Спеціальна психологія" / Сидорович Ольга Ігорівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 22 с.
Abstract: У дисертації обґрунтовано авторську теоретичну багатокомпонентну порівневу модель складових професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. За допомогою комплексу психодіагностичних методик виявлено суперечливу, кризову конфігурацію налаштованостей професійної самосвідомості та певну специфіку показників її компонентів у залежності від спеціалізації та курсу навчання студентів-спеціальних педагогів. Емпірично доведено, що конструктивно-реалістична конфігурація налаштованостей має позитивний, формувальний потенціал, а неконструктивна конфігурація налаштованостей виступає негативними чинники професійної самосвідомості. На рівні ціннісної зорієнтованості професійна самосвідомість характеризується середніми показниками самоставлення та недостатніми показниками рефлексивності та емпатійності. Обґрунтована та реалізована формувальна психологічна програма посилення цих чинників з формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів, укладені психолого-педагогічні та організаційно-методичні рекомендації.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30420
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сидорович_автореф_2021_травень.pdf644.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.