Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29907
Title: New Ukarinian School Educational Reforms and Proffessional Mastership of the Physical Education Teacher
Authors: Sorokolit, Nataliya
Lukjanchenko, Mykola
Turchyk, Iryna
Chopyk, Roman
Сороколіт, Наталія
Лук’янченко, Микола
Турчик, Ірина
Чопик, Роман
Keywords: educational changes
physical education
professional mastership reform
teachers
зміна освіти
фізичне виховання
реформа професійного магістерства вчителі
Issue Date: 28-May-2021
Citation: New Ukarinian School Educational Reforms and Proffessional Mastership of the Physical Education Teacher / Nataliya Sorokolit, Mykola Lukjanchenko, Iryna Turchyk, Roman Chopyk // Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference (May 28th-29th). - Rēzekne, 2021. - Vol. IV. - P. 179-189.
Abstract: Анотація. Ставлення викладачів фізичної культури до реформування освіти в Росії Україна в умовах реформи «Нова українська школа» проаналізована у статті. думки фахівців з фізичної культури щодо впливу цих реформ на формування у статті проаналізовано професійне майстерність викладачів. Метою дослідження є забезпечити порівняльний аналіз рівня підтримки реформ Нової української школи, який впливають на формування професійного вдосконалення вчителів фізичної культури. Для досягнення мети застосовувались такі методи, як аналіз та узагальнення джерела літератури, опитування вчителів на основі анкети, її математичної обробки та порівняльний аналіз. Було опитано 341 викладач із 7 областей України різні кваліфікаційні рівні та педагогічний досвід. Усі респонденти дали свої дозвіл на участь у дослідженні. Різні рівні підтримки освітніх реформ серед викладачів фізичної культури були виявлені. Інновації, як правило, мають вищі за середні та нижчі за середні показники рівні підтримки. Найвищий рівень підтримки має така інновація, як свобода вибору чи створити освітню програму - 77,4%. Однак, навіть при високому рівні підтримки, 41,9% вчителі вважають, що вони повинні навчати учнів за єдиною програмою навчання, тобто подано профільним міністерством. Тільки 6,5% респондентів готові створити власну навчальні програми. Однак 33,8% викладачів вважають, що навчальна програма має бути такою адаптовані відповідно до умов навчальних закладів. Для того, щоб побудувати професіонала майстерність, важливо передбачити різні форми підвищення кваліфікації (71,3%), дистанційне навчання під час курсової перепідготовки (59,7%), атестація викладачів (53,6%). найнижчий рівень підтримки має децентралізація в управлінні навчальним закладом (39,1%).
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29907
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sorokolit_2021.pdf804.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.