Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29906
Title: The Influence of Boxing Exercises on the Cognitive Processes and Speed of Sensorimotor Reactions of 15-17 Years Old Boys
Authors: Solovey, Alla
Vovkanych, Lyubomyr
Sorokolit, Nataliya
Rymar, Olga
Yaroshyk, Marta
Novokshonov, Ivan
Соловей, Алла
Вовканич, Любомир
Сороколіт, Наталія
Римар, Ольга
Ярошик, Марта
Новокшонов, Іван
Keywords: boys
boxing
physical education
thought processes
хлопчики
бокс
фізкультура
процеси мислення
Issue Date: 28-May-2021
Citation: The Influence of Boxing Exercises on the Cognitive Processes and Speed of Sensorimotor Reactions of 15-17 Years Old Boys / Alla Solovey, Lyubomyr Vovkanych, Nataliya Sorokolit, Olga Rymar, Marta Yaroshyk, Ivan Novokshonov // Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference (May 28th-29th). - Rēzekne, 2021. - Vol. IV. - P. 468-479.
Abstract: Анотація. Стаття присвячена вивченню впливу тренувань з боксу на мислення процеси процесу фізичного виховання та швидкість сенсомоторики 15-17 років хлопчики. Метою дослідження є оптимізація процесу фізичного виховання та поліпшення пізнавальних процесів хлопців 15-17 років. Методи дослідження аналіз методологічної літератури, тестування психофізіологічних реакцій, застосування комп’ютерний комплекс, педагогічний експеримент та методи математичної статистики. Це було довів, що боксери мають кращу здатність швидко реагувати (t = 2,513 при p <0,05), вищу показники функціонального рівня центральної нервової системи (t = 3,165 при p <0,05), стабільність реакція (t = 2,248 при p <0,05), кращі показники середнього часу реакції зі звуком і зорові перешкоди (t = 3,104 з p <0,05), кращі показники здатності уваги (t = 2,317) з р <0,05). Диверсифікація уваги (t = 2,793 при p <0,05), що підтверджує позитивний вплив боксерські вправи на процеси мислення. Була реалізована авторська програма, яка подала заявку безконтактні спеціальні вправи з боксу. У місті навчалось 30 студентів віком 15-17 років експеримент. Показники середнього часу реакції (критерії Вількоксона T.emp. = 144 з р <0,05) і стабільність реакції (критерії Вількоксона T.emp. = 133 з р <0,05) стають краще після експерименту. Інші показники, такі як показники середнього часу реакції з звукові та зорові перешкоди (критерії Вількоксона T.emp. = 112 з р <0,05), показники здатність до уваги (критерії Вількоксона T.emp. = 61,5 з р <0,05) та показники уваги диверсифікація (критерії Вількоксона T.emp. = 7 з р <0,05) також покращується.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29906
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solovei.pdf188.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.