Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28657
Title: Сучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності
Authors: Руденко, В.
Гузар, У.
Rudenko, V.
Huzar, U.
Keywords: маркетинг
маркетингова політика
індивідуалізація послуг
інновації
попит
Issue Date: 18-Feb-2021
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Руденко В. Сучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності / В. Руденко, У. Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. Міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 листопада 2020 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - С. 355-357.
Abstract: Метою нашого дослідження є характеристика особливостей формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28657
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко_Гузар_2020.pdf559.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.