Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26830
Title: Інформаційно-комунікаційні технології фізкультурно-спортивної спрямованості в соціалізації учнівської молоді
Authors: Качан, О. А.
Пристинський, В. М.
Kachan, O. A.
Prystynskyi, V. M.
Keywords: учнівська молодь
фізкультурно-спортивна діяльність
інформаційно-комунікаційні технології
інтерактивні пристрої
педагогічний контроль
новітні гаджети
Issue Date: 13-Oct-2020
Citation: Інформаційно-комунікаційні технології фізкультурно-спортивної спрямованості в соціалізації учнівської молоді : навч. метод. посіб. / за ред. О. А. Качана, В. М. Пристинського. - Слов’янськ, 2017. - 160 с.
Abstract: У навчально-методичному посібнику представлено інноваційні підходи щодо використання у фізкультурно-спортивній діяльності планшетного комп’ютера, пульсометрів, гаджетів, 3D технологій, динамічно керованих моделей, безконтактних сенсорних систем як чинників соціалізації учнівської молоді. Надано методичні рекомендації щодо їх упровадження та використання в процесі фізичного виховання у взаємодії з рекреативними та психорегулятивними засобами, формами і методами навчання і виховання; орієнтовні план-конспекти щодо їх практичного впровадження на уроках з легкої атлетики, волейболу, гімнастики, туризму, баскетболу, хортингу. Матеріал посібника орієнтований на вчителів фізичної культури, тренерів-викладачів, керівників спортивних гуртків та секцій, соціальних педагогів, студентів і магістрантів з метою підвищення професійної майстерності, фахового зростання та модернізації змісту фізичного виховання щодо підвищення ефективності його впливу на розвиток організму учнів, оптимізацію рухової активності, мотивацію щодо ведення здорового способу життя.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26830
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Качан_Інформаційно-комунікаційні технол_2017 р..pdf16.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.