Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26581
Title: Маркетингові дослідження сегментаційних змінних на світовому ринку оздоровчого туризму
Authors: Вовчанська, О. М.
Іванова, Л. О.
Vovchanska, O. М.
Ivanova, L. О.
Keywords: туризм
туристична індустрія
маркетингові дослідження
оздоровчий туризм
сегментація
Issue Date: 14-Sep-2020
Publisher: Нац. авіац. ун-т
Citation: Вовчанська О. М. Маркетингові дослідження сегментаційних змінних на світовому ринку оздоровчого туризму / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. - Київ : Нац. авіац. ун-т, 2020. - Вип. 2(76). - С. 145-154.
Abstract: Статтю присвячено ідентифікації та характеристиці основних сегментаційних змінних на світо- вому ринку оздоровчого туризму. Встановлено основні сегменти туристів, які подорожують із метою оздоровлення. Виявлено, що найбільше подорожей із метою оздоровлення здійснюється вторинними велнес-туристами. Показано, що вторинний оздоровчий туризм збільшується швид- шими темпами, ніж первинний, і все більше конвергує з іншими туристичними нішами, що спри- яло сильному вектору його зростання. Здійснено маркетинговий аналіз регіональної структури світового ринку оздоровчого туризму. Досліджено, що оздоровчий туризм найбільшою мірою зосереджений в основних країнах Північної Америки, Європи та Азіатсько-Тихоокеанського регі- ону. Проаналізовано рейтинг країн на світовому ринку оздоровчого туризму. Наголошується, що під впливом пандемії коронавірусу COVID-19 та економічної рецесії акценти розвитку оздо- ровчого туризму будуть змінені через необхідність тимчасово перерозподілити ресурси на подо- лання соціальних і економічних наслідків.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26581
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf300.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.