Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25397
Title: Вплив задоволеності клієнтів на сталий розвиток та соціально-економічну безпеку санаторно-курортних підприємств
Authors: Субота, Микола
Subota, Mykola
Keywords: санаторно-курортні підприємства
санаторно-курортне лікування
Issue Date: 23-Apr-2020
Citation: Субота М. Вплив задоволеності клієнтів на сталий розвиток та соціально-економічну безпеку санаторно-курортних підприємств / Микола Субота // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). - Львів, 2020. - С. 61-63.
Abstract: Сукупність природно-рекреаційних ресурсів, багата культурно-історична й етнічна спадщина вплинули на формування сучасної рекреаційної системи. Зокрема, у її структурі регіональні туристична та санаторно-курортна сфери є основними компонентами. Зростання економічного значення підприємств санаторно-курортної сфери, їхньої ролі в розвитку суспільного виробництва дають змогу стверджувати, що сьогодні створено ефективну систему обслуговування відпочивальників.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25397
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRIG_2020_18_61-63.pdf85.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.