Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25387
Title: Вплив реклами в соціальних мережах на розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні
Authors: Коркуна, Орислава
Калитин, Роксолана
Korkuna, Oryslava
Kalytyn, Roksolana
Keywords: готельно-ресторанний бізнес
реклама
Issue Date: 23-Apr-2020
Citation: Коркуна О. Вплив реклами в соціальних мережах на розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні / Орислава Коркуна, Роксолана Калитин // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). - Львів, 2020. - С. 28-30.
Abstract: Соціальні мережі сьогодні - це не тільки інформаційно-розважальний майданчик, місце для спілкування з друзями та знайомими, а також засоби масової інформації. Аудиторія соціальних мереж за оцінками експертів становить близько 30 млн осіб. Особливо помітно сьогодні зросло значення реклами для бізнесу. Водночас рівень довіри до інформації, отриманої з цього джерела, набагато вищий. Усе це дає власникам бізнесу змогу просувати свій бренд і насамперед у тих сферах, де велике значення має репутація: ресторанний бізнес, торгівля, інтернет комерція та готелі
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25387
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRIG_2020_08_28-30.pdf87.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.