Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24325
Title: Маркетингова оцінка кон'юнктури ринку медичного туризму
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: медичний туризм
маркетинг
Issue Date: 2018
Citation: Іванова Л. О. Маркетингова оцінка кон'юнктури ринку медичного туризму / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовт.-1 лист. 2018 р.) – Львів, 2018. - С. 274-278.
Abstract: Маркетингові дослідження показують, що медичний туризм продовжує глобалізуватися і стрімко набирати обертів. У провідних країнах світу з високим рівнем медицини прибуток від в’їзного оздоровчого та лікувального туризму вимірюється сотнями мільйонів доларів щорічно і вносить вагомий вклад у поповнення бюджету країни. В останні роки медичний туризм, включаючи як лікування, так і діагностику та реабілітацію, становить близько 2 % світового ВВП.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24325
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л. О. Іванова, О. Вовчанська.pdf65.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.