Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24150
Title: Історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів
Authors: Завидівська, Наталія
Завидівська, Ольга
Keywords: оздоровчі системи
освітнє середовище
здоров’я
здоров’язбережувальне навчання
студенти
Issue Date: 2019
Citation: Завидівська Н. І. Історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів / Завидівська Н. Н., Завидівська О. І. // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 17, т. 2. – С. 23–27.
Abstract: Теоретично обґрунтовано історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів. Здійснено історичний екскурс і проаналізовано закономірності розвитку систем оздоровлення. Виокремлено історичні віхи становлення оздоровчих систем та впливи на розвиток системи загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів. Виявлено основні аспекти оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів на основі історичного аналізу. Декларовано, що ще на ранніх стадіях становлення людства оздоровчі заняття посідали значне місце в передаванні соціального досвіду одного покоління іншому, а система загальної фізкультурно-оздоровчої освіти залишалася важливим чинником формування особистості в дитячому та молодіжному середовищі на наступних етапах суспільного розвитку. Характерною рисою педагогічних ідей оздоровчих систем у процесі формування капіталу здоров’я молоді є можливість активізації їхньої здоров’язбережувальної діяльності на різних етапах життєвого розвитку.Зазначено, що реалізація фундаменталь- них оздоровчих систем у вищих навчальних закладах на сучасному етапі має забезпечити студентів необхідними здоров’язбережувальними знаннями з відповідним психофізіологічним інструментарієм і навичками їх практичного застосування, а також розвинути правильне логічне й інтуїтивне вміння вживати профілактичних, рекреаційних заходів для збереження власного здоров’я. Система оздоровлення має бути представлена як мінімальний, але досить відкритий і простий механізм, що відображає основні закономірності здоров’язбережувального навчання студентів. Результат використання такого підходу – компетентна в питаннях здоров’язбереження, розвинена, творча особистість майбутнього фахівця будь-якої сфери.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24150
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavydivska_Zavydivska_2019.pdf136.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.