Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20914
Title: Формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання
Authors: Бурдаєв, Кирило
Keywords: Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення
адаптивне фізичне виховання
вади слуху
статодинамічна постава
діти молодшого шкільного віку
Issue Date: 2019
Publisher: Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту
Citation: Бурдаєв К. В. Формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання : автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання та спорту : [спец.] 24.00.02 "Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення" / Бурдаєв Кирило Володимирович ; Придніпров. держ. акад. фіз. культури і спорту. - Дніпро, 2019. - 25 с.
Abstract: У роботі висвітлено ключові положення організації адаптивного фізичного виховання школярів з вадами слуху. Проаналізовано особливості розвитку статодинамічної постави, а також розглянуто сучасні технології її корекції. Теоретично обґрунтовано, розроблено, експериментально перевірено та підтверджено технологію, спрямовану на формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання. Технологія базується на структурних компонентах: організаційному, діагностичному, методичному, контрольно-корекційному, інформаційному та результативному. Алгоритм організації оздоровчих занять складається з трьох етапів: підготовчого, основного, підтримуючого та розробленої нами Школи «Статодинамічна постава». Результати експерименту підтвердили доцільність авторської технології та дозволили відкрити нові перспективи профілактики порушень статодинамічної постави.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20914
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бурдаєв_avtoref-2019.pdf660.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.