Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20691
Title: Переваги digital - маркетингу в туристичному бізнесі
Authors: Вовчанська, О.
Vovchanska, O.
Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: digital - маркетинг
реклама
туристичний бізнес
цифрові технології
економіка
Issue Date: 2018
Citation: Вовчанська О. Переваги digital - маркетингу в туристичному бізнесі / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХІІІ міжнар. наук. - практ. конф. ( Хмельницький - Кам. - Подільський, 29 листопада - 1 грудня 2018 р. ). - Хмельницький, 2018. - С. 26-29.
Abstract: Вирішення маркетингових завдань сьогодні складно уявити без digital-складової, позаяк найбільше проривні, креатийні і ефективні проекти в маркетингу так чи інакше використовують цифрові техиолоі ії, вдало поєднуючи їх з класичними прийомами. Digital-маркетинг як засіб просування товару або послуги став водночас важливим елементом сучасної економіки.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20691
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовчанська О. Переваги....pdf178.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.