Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17177
Title: | Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання |
Authors: | Лукавенко, А. Lukavenko, A. Єдинак, Геннадій Yedynak, Hennadii |
Keywords: | студенти-першокурсники вищий навчальний заклад фізичне виховання соматотип психофізичний стан зміст |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Лукавенко А. Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання / Лукавенко А. В., Єдинак Г. А. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 2. – С. 66 – 70. |
Abstract: | Розглянуто стан проблеми, пов’язаної із реалізацією диференційованого й індивідуального підходів до першокурсників вищих навчальних закладів у процесі покращення їх психофізичного стану засобами фізичного виховання. Аналізом наукової літератури виявлено, що такий стан переважної більшості студентів нижчий від необхідного, а адаптації до навчальної діяльності відбувається ірраціональним шляхом. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17177 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лукавенко_Єдинак_12lavppe.pdf | 474.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.