Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17177
Title: Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання
Authors: Лукавенко, А.
Lukavenko, A.
Єдинак, Геннадій
Yedynak, Hennadii
Keywords: студенти-першокурсники
вищий навчальний заклад
фізичне виховання
соматотип
психофізичний стан
зміст
Issue Date: 2012
Citation: Лукавенко А. Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання / Лукавенко А. В., Єдинак Г. А. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 2. – С. 66 – 70.
Abstract: Розглянуто стан проблеми, пов’язаної із реалізацією диференційованого й індивідуального підходів до першокурсників вищих навчальних закладів у процесі покращення їх психофізичного стану засобами фізичного виховання. Аналізом наукової літератури виявлено, що такий стан переважної більшості студентів нижчий від необхідного, а адаптації до навчальної діяльності відбувається ірраціональним шляхом.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17177
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лукавенко_Єдинак_12lavppe.pdf474.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.