Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16931
Title: Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму
Authors: Атаманюк, Дмитро
Atamaniuk, Dmytro
Кафедра економіки та менеджменту
Keywords: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг туризму"
"Сфера обслуговування"
бакалавр
опис навчальної дисципліни
інформаційний обсяг навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
теми семінарських занять
самостійна робота
екзаменаційні вимоги
розподіл балів
шкала оцінювання
рекомендована література
Issue Date: 25-Jan-2019
Citation: Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Атаманюк Д. В. - 2018. - 13 с.
Abstract: Основним завданням дисципліни є формування професійного світогляду фахівців, нових підходів до комерційного використання туризму. Маркетинг на вищому рівні управління являється основою розробки стратегії організації. Розвиток туристичного ринку на мікрорівні в багатьох аспектах залежить від застосування методів маркетингу.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16931
Appears in Collections:Робочі навчальні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10. Робоча програма_Мар_тур_242.pdf287.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.