Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16930
Title: Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм"
Authors: Атаманюк, Дмитро
Atamaniuk, Dmytro
Кафедра економіки та менеджменту
Keywords: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг туризму"
бакалавр
інформаційний обсяг дисципліни
рекомендована література
Issue Date: 25-Jan-2019
Citation: Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" / розроб. Атаманюк Д. - 2018. - 9 с.
Abstract: Основна мета курсу – вивчення особливостей формування попиту та пропозиції на туристичні послуги та цілеспрямована діяльність по забезпеченню ефективної результативності на ринку послуг. З метою досягнення поставленої мети передбачається вивчення розвитку маркетингу в туризмі в різних його видах та складових елементах, організації і здійснення ліцензування, рекламної діяльності, правового регулювання маркетингу в туризмі, організації проведення туристичних заходів, особливостей проведення маркетингових досліджень.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16930
Appears in Collections:Навчальні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9. Навчальна програма_Мар_тур_242.pdf297.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.