Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16829
Title: Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі Чемпіонату Європи 2010 р.)
Authors: Зєнкова, Анна
Zienkova, Anna
Keywords: комерціалізація
легка атлетика
змагання
чемпіонат Європи
маркетинг
організаційні особливості
Issue Date: 2011
Publisher: ЛДУФК
Citation: Зєнкова А. Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі Чемпіонату Європи 2010 р.) / Анна Зєнкова // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 99-104.
Abstract: Мета - визначення особливостей впливу комерціалізації на окремі спортивні змагання.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16829
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зєнкова А..pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.