Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14940
Title: Напрями освітньої діяльності Міжнародного олімпійського комітету
Authors: Передерій, Віра
Perederii, Vira
Keywords: олімпійська освіта
олімпійська академія, стратегічний план розвитку МОК 2020
Міжнародний олімпійський комітет
Issue Date: 2017
Citation: Передерій В. Напрями освітньої діяльності Міжнародного олімпійського комітету / Віра Передерій // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2017. - № 4 (30). - С. 3-9.
Abstract: У статті розглянуто проблему актуалізації міжнародної системи олімпійської освіти відповідно до сучасних тенденцій розвитку суспільства та олімпійського руху, що має нині високу соціальну вартість. Це зумовлює необхідність вивчення, аналізу та осмислення сучасних підходів до освітньої політики Міжнародного олімпійського комітету (МОК). Мета дослідження: охарактеризувати основні напрями освітньої діяльності МОК у сучасних умовах соціального розвитку. У дослідженні використано методи теоретичного рівня: аналіз та узагальнення, порівняння, аналогію, системний підхід. Виявлено та охарактеризовано основні напрями освітньої діяльності МОК: програми «Юні лідери змін», «Атлети для наслідування», програми «Олімпійської солідарності», Міжнародну програму щодо олімпійських цінностей, Програму для волонтерів на Олімпійських іграх, Олімпійський музей та освітні платформи МОК.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14940
ISSN: 2221-1217
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
677-1371-1-SM.pdf817.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.