Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKapik-Gruca, Krystyna-
dc.contributor.authorPerzyńska-Biskup, Anna-
dc.contributor.authorDudek, Dorota-
dc.contributor.authorLipka-Nowak, Dorota-
dc.contributor.authorOmorczyk, Jarosław-
dc.date.accessioned2015-04-09T09:43:15Z-
dc.date.available2015-04-09T09:43:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationMiejsce ucznia-sportowca w hierarchii popularności w klasie szkolnej / Krystyna Kapik-Gruca, Anna Perzyńska-Biskup, Dorota Dudek [i in.] // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 2. - С. 75 - 82.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1434-
dc.descriptionMateriał badawczy zebrano podczas badań przeprowadzonych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie. Obiektem badań byli uczniowie trzeciej klasy – 14 uczennic i 7 uczniów. Do określenia pozycji społecznej uczniów wykorzystano techniki socjometryczne umożliwiające uzyskanie danych o nieformalnej strukturze klasy. Dzięki zastosowanej technice można było określić, którzy uczniowie są przez innych członków grupy akceptowani, a którzy żyją na marginesie zespołu lub są w całkowitej izolacji. Przeprowadzone analizy uwzględniły poziom akceptacji uczniów trenujących gimnastykę sportową oraz uczniów odrzuconych. Dzięki temu można było poznać uczniów cieszących się dużym uznaniem (popularnych), a także tych, których członkowie grupy darzą sympatią oraz nie akceptują i odrzucają. W grupach tych rozpatrzono czynnik, który może mieć wpływ na określone pozycje socjometryczne w zespole. Zaliczono do niego sprawność motoryczną. Analiza materiału badawczego wykazała na niską zależność między sprawnością motoryczną mierzoną testem Z. Chromińskiego, a popularnością uczniów w tej klasie.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження був пошук відповідей на запитання: чи залежить популярність учнів від їх рухових вмінь; чи посідають вищі ранги в ієрархії популярності учні, які займаються спортивною гімнастикою; який взірець учня склався у свідомості учасників дослідження; як сприймаються в класі учні, які займаються спортивною гімнастикою порівняно з іншими учнями? Дослідження проводилися в початковій школі №26 м. Катовіце за участю учнів третіх класів – 14 дівчат та 7 хлопчиків. Під час дослідження використано соціометричні методи, які дали можливість дослідити неформальну структуру класу. Проведені дослідження виявили рівень визнання учнів, які займаються спортивною гімнастикою, а також інших учнів, тобто дуже популярних; тих, яким симпатизують; тих, яких не сприймають; тих, яких не поважають. Виявлено чинники, які здатні вплинути на соціометричну позицію в групі. Аналіз дослідницького матеріалу виявив низьку залежність між руховими вміннями, які вимірювалися тестом Z. Chromiсskiego та популярністю учнів у класі.uk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.subjectгімнастикаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectgimnastykauk_UA
dc.subjectuczeńuk_UA
dc.subjectkorelacjuk_UA
dc.titleMiejsce ucznia-sportowca w hierarchii popularności w klasie szkolnejuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Капік_209-1.pdf147.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.