Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13644
Title: Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг"
Authors: Скибінський, С.
Федорчук, А.
Іванова, Лілія
Прохоренко, К.
Ivanova, Liliia
Keywords: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг"
магістерські роботи
дипломні роботи
методики виконання
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Львівської комерційної академії
Citation: Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг" / Скибінський С. В., Федорчук А. І., Іванова Л. О., Прохоренко К. М. - Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2003. - 116 с.
Abstract: Подаються методики виконання і захисту студентами бакалаврської, дипломної, магістерської робіт зі спеціальності „Маркетинг” та наукового керівництва ними. Пропонуються: принципи добору теми; підходи до складання плану і викладу змісту основних розділів, вступу, висновків та пропозиції; критерії оцінювання; нормативи по оформленню. Значну увагу приділено математико-сгатистичному забезпеченню аналітичного та рекомендаційного розділів випускних робіт. Посібник призначено для викладачів та студентів вищих навчальних закладів третього та четвертого рівня акредитації.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13644
ISBN: 966-7478-82-3
Appears in Collections:Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.