Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13437
Title: Організаційні засади маркетингової діяльності національної федерації легкої атлетики
Authors: Охріменко, О.
Okhrimenko, O.
Keywords: організаційні засади
маркетингова діяльність
національна федерація
легка атлетика
Issue Date: 2003
Citation: Охріменко О. Організаційні засади маркетингової діяльності національної федерації легкої атлетики / Олег Охріменко // Молода спортивна наука України : зб. наук. ст. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2003. - Вип. 7 , т. 1. - С. 65 - 68.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13437
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Охріменко О. Організаційні....pdf290.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.