Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13347
Title: План маркетингу торговельного підприємства
Authors: Іванова, Лілія
Дайновський, Ю.
Прохоренко, К.
Ivanova, Liliia
Keywords: маркетинг
торговельне підприємство
маркетингова товарна політика
прийоми маркетингової політики
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської комерційної академії
Citation: Іванова Л. О. План маркетингу торговельного підприємства : навч. посіб. / Іванова Л. О., Дайновський Ю. А., Прохоренко К. М. - Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2010. - 116 с.
Abstract: Навчальний посібник присвячено теоретичним засадам та практичним аспектам складання плану маркетингу торговельного підприємства Доступно висвітлено уся послідовність дій, подані суттєві рецепти здійснення процесу планування маркетингу. Запропоновано авторський підхід щодо вихідних форм таблиць для складання плану маркетингу. Комплекс таких таблиць матеріалізує наявну інформацію, досвід, наміри за конкурентні переваги торговельного підприємства з метою успішної діяльності на ринку. Навчальний посібник призначено для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, магістрів, аспірантів викладачів, практичних працівників у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13347
ISBN: 978-966-1537-84-1
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Дайновський Ю., Прохоренко К..pdf3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.