Соромотіна, ВікторіяПетрина, РоманКокоть, ІринаКибало, ІринаSoromotina, ViktoriyaPetryna, RomanKokot, IrynaKybalo, Iryna2022-07-252022-07-252022-07-25Значення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного виховання / Вікторія Соромотіна, Роман Петрина, Ірина Кокоть, Ірина Кибало // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – Вип. 26, т. 2. – С. 37–38.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32702Для дітей молодшого шкільного віку характерним є формування важливих психічних процесів, нестійкість нервової системи, швидка зміна емоційної активності, образність мислення та інше.У сучасних умовах у процесі фізичного виховання дітей віком 8–10 років дуже важливо приділяти увагу не лише рівню їхнього фізичного розвитку, але й певним психофізіологічним особливостям. Children of primary school age are characterized by the formation of important mental processes, instability of the nervous system, rapid changes in emotional activity, imaginative thinking, etc. In modern conditions, in the process of physical education of children aged 8–10 years, it is very important to pay attention not only to the level of their physical development, but also certain psychophysiological features.ukпсихофізіологічні особливостімолодший шкільний вікфізичне вихованняpsychophysiological featuresjunior school agephysical educationЗначення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного вихованняThe importance of psychophysiological characteristics of children aged 8–10 years in the process of physical educationArticle