Петлін, ІринаPetlin, Iryna2022-01-242022-01-242022-01-24Петлін І. Послідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустрії / Ірина Петлін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 314-316.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31908ukмаркетингова стратегіяадаптивна маркетингова стратегіязовнішнє середовищевнутрішнє середовищеоцінювання ефективності адаптивної маркетингової стратегіїПослідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустріїArticle