Крикавський, Є. В.Krykavskyi, Ye. V.Чухрай, Н. І.Chukhrai, N. I.2021-09-172021-09-172021-09-17Крикавський Є. В. Промисловий маркетинг : підручник / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай. - Львів : НУ "Львівська політехніка", 2001. - 336 с. - ISBN 966-553-208-1966-553-208-1http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30571Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Підручник містить практичні завдання та ситуаційні вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.ukпромислове підприємствомаркетингтоварний ринокорганізація-споживачПромисловий маркетинг : підручникBook