Маршаленко, МаріаннаБерезянко, ТамараMarshalenko, MariannaBerezianko, Tamara2022-10-142022-10-142022-05-19Маршаленко М. Соціокультурні виклики в управлінні готельними мережами / Маріанна Маршаленко, Тамара Березянко // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 289-291.http://localhost:8080/handle/34606048/33023Принципи діяль- ності компанії, комунікації зі стейкхолдерами та прозорість прийняття рішень мають бути прописані в окремому документі. Найбільш поши- реними з них є хартія, кодекс, кодекс бізнес етикету тощо. Operating principles nity of the company, communication with stakeholders and transparency of adoption decisions must be recorded in a separate document. The most popular the most famous of them are the charter, the code, the code of business etiquette, etc.ukхартіяетикаКСВменеджментгостинністьcharterethicsCSRmanagementhospitalityСоціокультурні виклики в управлінні готельними мережамиSociocultural challenges in the management of hotel chainsArticle