Сікута, ХристинаТурчин, ВалентинГілецький, ІванSikuta, KhrystynaTurchyn, ValentynHiletskyi, Ivan2022-10-132022-10-132022-05-19Сікута Х. Оцінка якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства / Христина Сікута, Валентин Турчин, Іван Гілецький // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 194-196.http://localhost:8080/handle/34606048/32990Якість продукції, послуг займає основне місце у розв’язанні про- блеми підвищення конкурентоспроможності закладів готельного і ресторанного господарства.The quality of products and services occupies the main place in solving pro- problems of increasing the competitiveness of hotel establishments and restaurant industry.ukресторанне господарствооцінка якості продукціїrestaurant businessassessment of product qualityservicesОцінка якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарстваEvaluation of the quality of products and services in restaurantsArticle