Przysada, GrzegorzLuszowska, AgnieszkaDrużbicki, MariuszDepa, AgnieszkaWolan-Nieroda, Andżelina2015-06-032015-06-032010Wady stóp u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Grzegorz Przysada, Agnieszka Luszowska, Mariusz Drużbicki [i wsp.] // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2010. - Вип. 14, т. 3. - C. 163 - 168.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2026Dzieci niepełnosprawne intelektualnie w 80 % cierpią na wady stóp. Jednak stopień niepełnosprawności nie wpływa na powstawanie określonych wad stóp. Różnice w budowie między prawą i lewą stopą występują tylko przy ocenie wysklepienia łuku podłużnego. Częściej stwierdza się tu lewostronne spłaszczenie stopy.У статті проаналізовано вади стоп неповносправних дітей та людей молодого віку. Зазначено, що правильний діагноз та відповідне лікування сприяє запобіганню деформації стоп. Кожний з таких запобіжних засобів призводить до попередження дефектів ноги. Виявлено, що 80% розумововідсталих дітей мають вади стоп, але це не пов’язане з рівнем неповносправності. Права і ліва стопа у дітей відрізняються формою вигину.plстопазатримка розумового розвиткурозумово відсталі дітиwady stópniepełnosprawność intelektualnaWady stóp u dzieci z niepełnosprawnością intelektualnąArticle