Вовчанська, О. М.Іванова, ЛіліяБалук, Н. Р.Vovchanska Olha, О. М.Ivanova, LiliiaBaluk, N. R.2023-04-262023-04-262023Вовчанська О. М. Роль і місце інфлюенс-маркетингу у / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету : матеріали всеукр. наук.-пед. підвищ. кваліф. (28 листоп.–8 січ. 2023 року). – Одеса : Гельветика, 2023. – С. 4–10.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33858ukінфлюенс-маркетингмаркетингові стратегїї комунікаційinfluence marketingmarketing communication strategiesРоль і місце інфлюенс-маркетингу у маркетинговій стратегїї комунікаційThe role and place of influence marketing in the marketing strategy of communicationsArticle