Романів, О. Я.Скабара, Р. М.Romaniv, O. Ya.Skabara, R. M.2021-09-302021-09-302021-09-30Романів О. Я. Територіальна організація міжнародних готельних мереж в Україні та стратегія їх розвитку на прикладі Hilton Worldwide / Романів О. Я., Скабара Р. М. // Інфраструктура ринку. - 2021. - Вип. 57. - С. 16-32.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30690У статті розглянуто конструктивно-географічні аспекти розвитку міжнародних готельних мереж в Україні з акцентом на стратегічні перспективи зміцнення присутності холдингу Hilton Worldwide на ринку індустрії гостинності України. Здійснено короткий екскурс в історію компанії. Окреслено принципи та основоположні стандарти діяльності Hilton Worldwide. Названо відомі сьогодні бренди Hilton. Входження цієї компанії на національний ринок відбулося з появою у столиці готелю Hilton Kyiv. Охарактеризовано особливості названого готелю. Зроблено пропозиції щодо комплексу стратегій для забезпечення конкурентоспроможності та стійкості на ринку представника цієї міжнародної мережі – Hilton Kyiv. На основі SWOT-аналізу визначено найбільш доцільний тип стратегії Hilton Worldwide в умовах сучасного конкурентного середовища України. Запропоновано стратегію розширення мережі шляхом ефузії за рахунок виведення на ринок готельного бізнесу України таких брендів: Canopy by Hilton, Signia by Hilton, Hilton Garden Inn (або альтернативно – Hampton by Hilton), Home2 Suites By Hilton, Motto by Hilton.ukбрендготельготельна мережаконкурентне середовищестратегіяфранчайзингТериторіальна організація міжнародних готельних мереж в Україні та стратегія їх розвитку на прикладі Hilton WorldwideArticle