Золотарьова, Тетяна ВікторівнаZolotarova, Tetiana Viktorivna2023-06-142023-06-142021Золотарьова Т. В. Опосередковане корекційне правління розвитком молодших школярів з дитячим церебральним паралічем : дис. ...канд. пед. наук : 13.00.03 / Золотарьова Тетяна Вікторівна. – Київ, 2021. – 335 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34040У зв’язку з новими відкриттями в області психофізіології, спеціальної психології й педагогіки сучасний освітній простір вимагає переосмислення і творчого використання психолого-педагогічної спадщини різних історичних періодів у спеціальній освіті заради створення нових підходів та методик корекційного навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП). In connection with new discoveries in the field of psychophysiology, special of psychology and pedagogy, the modern educational space requires rethinking and creative use of the psychological and pedagogical heritage of various historical periods in special education for the purpose of creating new approaches and methods remedial education and development of children with special educational needs (SEN).ukмолодші школярідитячий церебральний паралічпредметно-сюжетне малюванняпрості арифметичні задачікорекціярозвитокміжпредметні та внутрішньопредметні зв’язкиpupils of junior formschild's cerebral paralysissubject-plot drawingsimple arithmetic tascscorrectiondevelopmentinterdisciplinary and intradisciplinary linksОпосередковане корекційне правління розвитком молодших школярів з дитячим церебральним паралічемMediated correctional management development of pupils of junior forms with child's cerebral paralysisOther