Гаєвська АнастасіяПаска МаріяHaievska AnastasiiaPaska Mariia2025-07-172025-07-172025Гаєвська А. Основи обслуговування споживачів у закладах готельного господарства / Анастасія Гаєвська, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 61–64.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39435Мета роботи: встановити основи обслуговування споживачів у закладах готельного господарства. Objective: to establish the basics of customer service in the hotel industry.otherзаклади готельного господарствастандарти обслуговуванняhotel facilitiesservice standardsОснови обслуговування споживачів у закладах готельного господарстваFundamentals of customer service in the hotel industryOther