Mukan NataliyaZagura FedirLavrysh YulianaМукан НаталіяЗагура ФедірЛавриш Юліана2025-02-122025-02-122025Mukan N. Continuing professional development of physical education teachers through collaborative professional reflection / Nataliya Mukan, Fedir Zagura, Yuliana Lavrysh // Millenium - Journal of Education, Technologies, and Health. – 2025. – N 26. – Р. 1–12. DOI: https://doi.org/10.29352/mill0226.34762 (Scopus)https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38314This paper explores the pivotal role of continual reflection and collaboration for physical education teachers in advancing their professional development. The study focuses on the effectiveness of Gibbs Model and Glatthorn's collegial growth paradigm in enhancing teachers' self-reflection abilities. У цій статті досліджується ключова роль постійної рефлексії та співпраці для вчителів фізичного виховання у постійної рефлексії та співпраці для вчителів фізичного виховання у просуванні їхнього професійного розвитку. Дослідження фокусується на ефективності моделі Гіббса та парадигми колегіального зростання Глатторна у підвищенні здатності вчителів до саморефлексії.otherreflectioncollaborationphysical education teachersprofessional developmentmultidisciplinary universityрефлексіяспівпрацявикладачі фізичного вихованняпрофесійний розвитокбагатопрофільний університетContinuing professional development of physical education teachers through collaborative professional reflectionБезперервний професійний розвиток вчителів фізичного виховання через спільну професійну рефлексіюOther