Мороз СоломіяНикига ОксанаMoroz SolomiiaNykyha Oksana2025-05-282025-05-282025Мороз С. Р. Інноваційні підходи до управління якістю туристичних послуг та сервісу / Мороз С. Р., Никига О. В. // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. – 2025. – № 19. – С. 1–5. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2025-19-12-01https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39192Стаття присвячена дослідженню ролі інноваційних підходів в управлінні якістю туристичних послуг та сервісув умовах активного розвитку цифрових технологій та загострення конкурентної бороть-би на туристичному ринку. The article explores the role of innovative approaches in quality management of tourism services amid the rapid development of digital technologies and increasing competitionin the tourism market. Innovative activity has become one of the most important factors determining the level of economic development and, consequently, a country’s posi-tion in the international community.otherякістьуправліннятуристична сфераінноваційні технологіїобслуговуваннясервіскон-курентоспроможністьqualitymanagementtourism sectorinnovative technologiesservicecustomer experiencecompeti-tiveness.Інноваційні підходи до управління якістю туристичних послуг та сервісуІnnovative approaches to quality management in tourism servicesand serviceOther