Графська ОриславаГоловчук Ю. О.Кулик ОксанаHrafska OryslavaHolovchuk Yu. O.Kulyk Oksana2025-02-192025-02-192023Графська О. І. Інноваційні інструменти маркетингових стратегій розвитку туризму на регіональному рівні / Графська О. І., Головчук Ю. О., Кулик О. М. // Інфраструктура ринку. – 2023. – Вип. 71. – С. 207–209. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct71-36https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38403У статті узагальнено науково-практичні підходи до реалізації маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму та виокремлено і охарактеризовано їх ключові інноваційні інструменти. The article summarizes the scientific and practical approaches to the implementation of marketing strategies of regional tourism development, and their key innovative tools are identified and characterized. tools.otherінноваційні інструментимаркетингові стратегіїрегіональна економікатуризмрозвитокinnovative toolsmarketing strategiesregional economytourismdevelopmenІнноваційні інструменти маркетингових стратегій розвитку туризму на регіональному рівніInnovative tools for marketing strategies of tourism development at the regional levelOther