Вовчанська ОльгаІванова ЛіліяШамов АнтонVovchanska OlhaIvanova LiliiaShamov Anton2025-05-212025-05-212025Вовчанська О. М. Великі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Шамов А. О. // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квіт. 2025 р.). – Київ, 2025. – С. 359–461.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39161otherінноваційні інструментицифровий маркетингцифрова аналітикаinnovative toolsdigital marketingdigital analyticsВеликі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингуBig data and analytics as innovative digital marketing toolsOther