Лесько, ОрестВісковатова, ТетянаРешетило, СтепанТрач, Володимир2016-02-052016-02-052007Формування і розвиток розумових здібностей у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку / Орест Лесько [та ін.] // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 2. - С. 220 - 224.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4190Метою дослідження було вивчення впливу рухливих ігор на інтелектуальний розвиток молодших школярів 7-9 років із затримкою психічного розвитку. Методи досліджень: аналіз і узагальнення науково-методичної літератури; педагогічний експеримент, психодіагностичні методи, методи математичної статистики. В роботі вивчено рівень інтелекту молодших школярів із затримкою психічного розвитку, а зокрема таких психічних процесів як увага, пам’ять, мислення і конструктивна діяльність. Крім цього, досліджено вплив рухливих ігор на ці психічні процеси і виявлено, що рухливі ігри більш позитивно, ніж інші засоби фізичного виховання, впливають на рівень інтелекту молодших школярів із затримкою психічного розвитку.ukфізичне вихованнярухливі ігризатримка психічного розвиткурозумові здібностіФормування і розвиток розумових здібностей у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвиткуArticle