Сеник МаксимГуцуляк ВікторіяSenyk MaksymHutsuliak Viktoriia2025-06-262025-06-262025Сеник М. Корпоративна культура як інструмент формування іміджу та підвищення управлінської ефективності в готельному секторі / Максим Сеник, Вікторія Гуцуляк // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 471–473.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39307otherкорпоративна культураготельний бізнесуправлінська ефективністьіміджперсоналкризаcorporate culturehotel businessmanagement efficiencyimagepersonnelcrisisКорпоративна культура як інструмент формування іміджу та підвищення управлінської ефективності в готельному секторіCorporate culture as a tool for shaping the image and improving management efficiency in the hotel sectorOther