Іванова ЛіліяВовчанська ОльгаIvanova LiliiaVovchanska Olha2025-01-212025-01-212024-10-24Іванова Л. Вплив соціальних мереж на стратегії маркетингового менеджменту в ресторанному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (24-25 жовтня 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 70–73.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37751otherмаркетингові стратегіїмаркетинговий менеджментсоціальні мережіресторанний бізнесресторанні закладиспоживачі ресторанних послугmarketing strategiesmarketing managementsocial networksrestaurant businessrestaurant establishmentsconsumers of restaurant servicesВплив соціальних мереж на стратегії маркетингового менеджменту в ресторанному бізнесіInfluence of social networks on marketing management strategies in the restaurant business